Самостійна робота з біології 10 клас «Віруси. Прокаріоти»


Самостійна робота з біології 10 клас 
 «Віруси. Прокаріоти»
І варіант  І рівень
1.      Автономні структури неклітинної будови на молекулярному рівні – це:
А – віруси,  Б – бактерії
2.      Неклітинні форми життя у вигляді одно ланцюгової РНК, яка не кодує білків – це:
А – віро їди,  Б- пріони.
3.      Неклітинні форми життя, що є білковими частинками без нуклеїнової кислоти – це:
А – віро їди,  Б- пріони.
ІІ рівень
4.      Віруси відкрив: А – Р. Гук,   Б – Д. Івановський,  В – Л. Пастер,   В – Воуз.
5.      Геном археїв представлений:
А – одно ланцюговою РНК,  Б – дволанцюговою ДНК,                                                 В – дволанцюговою ДНК, плазмідами,  Г – плазмідами.
6.      Процес отримання енергії у безкисневих умовах з утворенням метану, називається: А – фотосинтез,  Б- метагенез, В _ хемосинтез, Г – родопсинів фотосинтез.
ІІІ рівень
7.      Встановити відповідність між захворюваннями та збудниками, внаслідок яких вони виникають:
1.      Грип                                                           А-Віроїди
2.      Хвороба жовтих плям рису                     Б- Пріони
3.      Куру-куру                                                  В -Бактерії
4.      Ангіна                                                         Г – Віруси
                                                                    Д – Археї
8.      Встановити почерговість життєвого циклу вірусів:
А вихід з клітини,   Б-адсорбція,    В-відтворення компонентів вірусних частинок,   Г- проникнення в клітину,   Д –«Роздягання» вірусу,
Е – збирання вібріонів.
9.      «Відчуття кворуму»  - це: А спілкування та координація поведінки завдяки секреції молекулярних сигналів,  Б – різнових паразитизму,                            В – явище, яке виникає внаслідок проникнення бактерій в організм людини, Г– явище, характерне для пріонів.

ІV рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання
10.  Яка роль вірусів у процесі еволюції організмів?

Коментарі